2009年8月15日 星期六

橙皮戚風

星期四,我隔離位一早就係度分蛋糕俾大家食啦。我問佢係咪佢老闆娘整既?又答我:總之就係有人整啦!懶神秘咁,我一估就中啦。



哈哈,睇落好似幾正咁喎。咦,好似仲有少少暖暖地咁既?見到橫切面d窿窿咁平均,就知呢件係好野黎啦。唔~~~夠鬆軟,質感比美天使蛋糕,裏面仲有粒粒橙皮添!我平日最怕就係果d有醃製果皮係裏面既糕點既,如果係街外買既,我一定縮沙架,但係呢件就唔同啦,homemade既我一定試。又唔太甜,d橙皮粒粒又唔澀,簡直係大平反呀!



問我老闆食唔食喎?佢係正牌為食鬼黎, 又點會唔食吖?呀媽我實拎件俾呢個為食仔既!


佢食完梗係猛話正啦。乜你以為落多d嘴頭就會多件食啦咩?你估係我整架!


遲d有食譜先加返啦下!


沒有留言:

張貼留言