2009年6月15日 星期一

初探牛B

星期日,等爸爸沐浴更衣(梗係啦,容乜易帶埋d菌俾牛B架),帶同探B三寶(利是,禮物同咩呢?你地估下),到幫Bibi補習A-Maths的叔叔家,跟那個話極都唔聽,係都要同Bibi個爸爸同一日生日既牛B會面.


去到,見他剛睡了.而客廳中多了兩位客人,原來是同一層的鄰居呢!呵呵,今次真是靠你把新屯中的街坊,陸續引到家裏來啊!



長長的手指,腳趾(我預咗你第日有六尺高架),加上尖尖的下巴(來自呀媽既遺傳, 算你識揀啦!)



還有高高的鼻子



及有菱有角的小嘴



睡醒了嗎?要洗白白了啊!新手上路,這個見習爸爸只是第三回為牛B服務呢!


先用濕紗巾抹頭頭.為什麼不是抱著牛B洗頭的呢?


實情是...有難言之忍呀...筆試合格,未有信心考路試呀,反正明天陪月姨姨會來,就少洗一天頭頭吧!(i.e.就當街口陳師父間洗頭鋪休息啦)



見習爸爸心知牛B今天未辦大事,一面沖涼,一面擔心出事,若然他在浴盆內辦事怎生處理呢?


牛B就出一條簡單的考題讓他應變吧:好!我吐奶!



總算任務完成,可以抹身了



考題二:你忘了做什麼呢?見習爸爸!(我不會提場的)



答案是,他忘了媽媽吩咐要為我塗點甚麼甚麼潤膚的東東,幫我按摩按摩,就為我穿衣服了.怎麼又要戴手套呀?熱呀!



仲未估到第三寶係乜?咪就係一個可以打包薑醋既容器咯!我只取了一只瓷碟放豬腳薑,用玻璃瓶放醋汁,那就不會淌瀉了啊!



一回到家裏, 爸爸先吃一塊薑, 一只蛋, 他說好吃. Bibi見他在吃蛋, 以為他吃了碟內的一千零一只蛋, 差點要跟他開片!


晚上, Bibi補習後回家, 吃飯時我熱了一只蛋及一塊豬腳給她佐膳, 蛋蛋就吃得津津有味, 豬腳呢, 她說很辣, 一面喝水, 一面吃. 我問她為何不用熱水浸過豬腳, 減少辣味才吃?


Bibi : 浸過的水又不可以當湯喝, 我情願一面食, 一面喝水.


沒有留言:

張貼留言