2009年6月16日 星期二

印仔五十四 - 人物造型 I

諗住停一排,轉做另一項手作。但慣性地,吃完晚飯,坐近工作檯,就會隨手執起橡皮章來雕。唉~,要搣甩呢鋪癮都唔係咁易。或者全因我個人懶,攤開一檯工具就唔願執。


因為做粘土手作所要既空間同用具都唔同,要開壇作法咯喎,就要全部物件大轉移至得。而且,因為仲未夠信心,同埋對新項目沒有足夠既認知,所以都仲未開工住。實在需要一盞指路明燈啊,唔通又要兜大圈去搵答案?


今次,拎起一件畫咗N咁耐既橡皮。係呀,我成日都會整定一件件放係度,拎起手就有得玩架啦。咁我都唔怕老實同大家講,剛起草既時候,我係冇能力去雕既,但依家都叫做有信心做到啦。


第一稿,已經急不及待印黎睇下。



尚有少少瑕疵,會修修佢既,但費事晒墨再印啦,都唔算太差唧。只要個完成品靚過依家個樣咪算咯,就算人地再印出黎,只會話:「咦?靚咗既?」咁都唔算貨不對版吖。


沒有留言:

張貼留言