2009年6月14日 星期日

Love from 甘夫人

昨日,跟眾人媽打 一起吃午飯,順便領獎.


咩獎?咪就係甘夫人托佢送俾我既禮物咯.



新相機就爸爸拎咗去玩,舊果部又俾Bibi帶走咗,所以冇得影住.依家得啦,可以拆禮物啦!



唉~,見到人家咁曉包裝,我果d簡約版就真係有點兒那個....



睇下,係甘夫人做俾我既手花呀!俾個近鏡大家睇下哩!



咁華麗既東東,睇怕都冇乜機會可以戴出黎呀!都係快d收好佢先!


最教人慚愧既係....佢既墨寶真係正呀!我要重新練下字至得啦!



多謝你啊,甘夫人!謝謝你送我一個美麗的手花啊!我連嫁果陣都未咁豪華過呀!


沒有留言:

張貼留言