2009年6月19日 星期五

四眼妹給我的雜果仁


仲記唔記得我11/6果晚同d網友見面呀? 其實果日我仲收到呢包東東架!



原來拆開黎,裏面有好多款乾果架!由上而下,由左至右,分別係黑提乾,紅梅乾,金提(你地話有冇搞錯,好似腰果咁大粒),腰果,合桃,杏仁,葵花子,南瓜子,杞子,松子,特別適合注重健康同埋食素人士,所以啱晒爸爸啦!


爸爸一見到有新貨,即刻立走另外一包已經開封既合桃肉,話:你都有新野啦,呢包等我開工果陣補充下啦!


老實講吖,係灣仔柯布連道呢間正隆行既零食真係正架,靚過上環果間好多,一食就知分別,可能灣仔流量較快掛?我第一次食既係人地請我食既鳥結糖,真係又香又好味,仲好過ABC餅屋既出品.


上面第二幅相內果堆東東, 就係我星期日既晚餐啦! 食咗, 真係都唔覺肚餓, 咁就算架啦!


 


沒有留言:

張貼留言