2009年6月4日 星期四

一個人的晚上之醬汁長通粉

今晚,Bibi又去咗太陽計劃既領袖訓練,又係得返我一個。


原本昨晚我地商量過係預備煮乾瑤柱肉碎粥既,但係呢隻豬仔十成九趕得滯啦(點半要返學校練英文口試,三點半又要返到港台排舞練手語,之後又要上堂),冇浸到米同乾瑤柱。


個大頭蝦爸爸又走去開咗洗衣機洗衫,唔記得晾衫就走咗去開工,去到交更地點先記得打俾我。


爸爸:有啖砂糖同一啖kee,你想聽咩先吖?


我:你有咩砂糖吖,咁聽kee先啦!


爸爸:就係呢,我洗咗衫未晾,咁你一陣放工返到去記住晾咯喎。


我:(好彩都唔算好keng唧)咁咩係砂糖吖?


爸爸:砂糖呢...都唔係好算砂糖既(我夠知啦)。就係呢,我幫你鋸咗d木啦,d邊就麻麻,所以都唔係好算係砂糖。


我:嗄!容乜易慘手架,咁你咪用沙紙同我磨返滑佢咯。


爸爸:咁就要麻煩你自己磨啦,或者用介刀或者鉸剪批下佢都應該得架啦。


我:咩話,我梗係唔收貨啦,要我自己磨喎,好易整親手架麻。(我聽過唔知邊個網友講,磨到手好痛既。)都係等你幫我整啦,鬼叫你話自己鋸得好靚呀,又係你講既。


爸爸:我以為你鋸少少既之麻,點知你要我鋸晒d木唧?都係因為要鋸木,搞到我抹地都抹咗幾個字呀,所以先唔記得晾衫咋。


我:d木又係你拎俾我既,係你叫我間好晒d線俾你鋸架喎,依家你賴貓呀?


就係咁,返到屋企我就見到呢堆木係地上。



仲以為可以同d印仔加手柄, 咁我就可以小學畢業啦,點知仲係未得


咁冇浸到瑤柱同米,就唯有改餐單啦。一於簡簡單單用粟米磨菰片肉碎加埋d蕃茄磚煮長通粉啦。


 


呢頭煲緊水,我果頭就走去醃肉。水滾落咗通粉(費事唔拖唔水,成包落晒),再滾起就收火。焗緊d通粉既時候我就去冰格拎d粟米粒去洗,又開罐磨菰。跟手d通粉都可以過冷河啦。有板有眼,幾個字就煮好一大鑊醬汁長通粉啦,份量仲夠留埋我地兩母女明日既午餐添!


 


沒有留言:

張貼留言