2009年6月12日 星期五

一壽司的blog友聚

今晚,我約咗華姐Sister LamKate四眼妹幾個一齊食飯。今次係去旺角新世紀既一壽司。



先來小吃,山薯兩味。



炸池魚,檯上餐牌果張樣本相係有幾寸長架d魚,一碟得五條,但大家睇下!幾搞笑,佢捉晒人地d囝囝囡囡上檯,條條都好似我半只尾指咁大,笑鬼死。



呢個係火炙玉子



煎餃子



牛油炒野菜



軟殼蟹炒飯



吉列忌廉南瓜



魚生



石螺片壽司



阿拉斯加卷(所謂阿拉斯加, 原來係蟹柳碎)



第一次同Kate見面,唔取下經點得呀?我仲托佢買咗呢d材料,打算自己研究下點整手袋仔。大家真係要祝我好運, 到底有咩竅門, 我仲未摸到架.



我地係咁傾計,好快就九點幾,見到門口有人排隊等位,於心不忍,就提議不如埋單啦。


今日收到既禮物(綠色果盒係我既), 裏面既曲奇塊塊都唔同味架! (四眼妹, 如果你食完盒野, 又冇染污到個盒既, 記住留返俾我呀!)



原本我諗住Bibi太陽計畫既彩排係十點放既,咁爸爸黎接完我再去接佢咪啱咯。點知,佢話要練到十一點,我唯有係商場度四維遊,等運到啦。順便係Food Court買咗個薯容批、蛋撻同檸檬茶俾隻豬仔做晚餐。返到屋企到十一點半啦,第二日又話要十二點返到去,即係十點半要閃,咁起身食完野,仲要趕住做埋d功課先得喎!喂! 細路, 好同我睇返兩篇英文剪報先行呀!


沒有留言:

張貼留言