2009年6月11日 星期四

與豬瑩Blog聚

第一次約咁細既blogger食飯,好開心。


今日同我見面既係瑩瑩(瑩瑩),佢當然有帶埋佢既媽咪黎啦,唔係佢點識黎中環呀。



佢全程都好好笑容,又成日叫住我。呢招真唔係人人學到架,天生得人鍾意,冇得頂呀!自己食飯,仲識用只匙仔將嘴邊既飯撥返入口添。兩歲人仔,好叻架啦!



瑩瑩有私家飯食,我地大人就食以下呢d食物:
醃蘿蔔(網上d人講話都幾好既,冇乜特別吖)



雞絲粉皮(d醬夠晒多,仲有羅馬生菜墊底,不過俾我地蹂躪過黎先記得影相)



蒜香骨(肉質好腍既,有d熱氣)



奶油扒津白(清清地,瑩瑩都要求分一杯羮)



你地估佢送咗咩俾我吖?


勁咯,你地睇下瑩瑩既唇印!即刻暈低!呢個冇得做馬既,因為係好細個咀既.



當然啦,我更加會慢慢嗒真d呢兩盒朱未力啦!剛剛試咗味啦,質感係好滑溜既!


沒有留言:

張貼留言