2009年6月18日 星期四

Sweet Sweet的感覺 XV - 父親節蛋糕

父親節就到啦!冇諗過送野俾爸爸呀,反正都係對牛彈琴既。佢上星期日仲傻下傻下話Bibi:「你做咩唔同我講『父親節快樂』呀?」
喂!老友,下星期先係喎!仲要死撐:「預祝唔得架咩?」
事但啦,反正冇晒公公、婆婆、爺爺、嫲嫲之後,我地都冇話點慶祝架啦。
不過,今年有少少特別,就係幫我捱義氣,頂咗年幾同Bibi補A-Maths既叔叔做咗見習老豆,咁係佢第一個父親節咯喎,就整返個蛋糕贈下佢慶啦!
牛B老豆,祝你父親節快樂,牛B聽教聽話,健康成長。
原本係諗住整芒果漿蛋糕既,為咗令d芒果漿有自然流出黎既效果,吹到我斷氣。上面有奇異果片、開邊士多啤梨、奶油拖肥波板糖、哈蜜瓜球、車厘子圈等等。


整到Bibi補完Oral返黎,佢話:「整薄d個底,就係一個pizza啦。你睇下,d士多啤梨幾似蕃茄呀,仲有芝士添喎!」



衰得佢吖,我都知d色水唔夠豐富既,仲係度諗緊點去改善。
終於都俾我諗到啦,就係同佢加返d朱古力片啦!不過,好mum水,唔係好夠材料,d朱古力片要自然,又要夠薄,手頭合適既片片唔多,因為唔可以用人工剪出黎,係要一早片佢果陣已經形成咁既形狀先可以用,一生硬,就唔似樣架啦。全堆朱古力片出動,都係爭少少,所以唯有放一兩件人工版係後面,搏大家唔覺。



粘好咗之後既效果,都算滿意,起碼似返個蛋糕啦。


淨砌呢個蛋糕,都搞咗成晚,仲未計做配件既時間呢!朱古力片都要做成八、九層,先有咁既效果架。所以我咁懶,唔做蛋糕出黎就係咁解啦。


沒有留言:

張貼留言