2009年6月9日 星期二

印仔五十一 - 為Sally度身訂造的裙仔

星期六,我漏夜整個印仔俾Sally,叫Bibi第二日同佢一齊電負離子果陣送俾佢,等佢開心下,我再三叮囑佢記住送俾人。



到咗星期日,佢終於都冇送到個印仔俾Sally,真係有d勞氣。


雖然佢係髮型屋坐咗咁多粒鐘,但我期間係有打電話提過佢既,點解咁都送唔到俾人吖?呢隻豬仔話當時唔方便送俾Sally喎。咁點解佢唔記住又或者同人講聲:「一陣有禮物送俾你,你記住問我攞咯喎!」


就係咁,Bibi就扼殺咗Sally得到意外驚喜既機會,亦枉費我一番心血漏夜雕個印仔俾佢。最離譜既,係佢冇好好珍惜我做既印仔,放咗係個袋入面,俾佢蹂躪咗成日,之前果晚小心翼翼蓋既書籤仔都俾佢捽縐晒。最弊既係佢遞返d野俾我果陣,係毫無歉意架!



佢冇將件事放係心度,有負我所托,就係一個冇責任感既行為黎,所以我叫佢好好反省下。我仲將記載咗呢次事件既有關日記印咗出黎,琴晚要佢靜心睇一次。(通常兩母女如果有conflict,我都會用文字將自己既感受同見解講俾佢聽,等佢係事後可以靜心思考一下。)


講多無謂,都咁大個女咯,要佢自己識諗至得架!


沒有留言:

張貼留言