2009年6月11日 星期四

印仔五十二 – 我的小學畢業印章之鍾馗捉鬼

估我唔到哩,竟然整d咁既題材。


都就黎玩咗印章四個月啦,我一路都想係六月十六日之前,做一個小學畢業功課既,都應該小學畢業架啦。


偶然睇到一幅水墨畫,覺得佢線條明朗,實在好適合用黎刻印章,仲唔好好利用佢咩。當然啦, 人地原本係彩色既, 俾我省略晒d顏色lu!


其實我好怕畫d好有規律既圖案既,要我畫雪花都想死,何況要我畫蕾絲章呢。畫埋俾我刻就冇乜所謂,要畫咯喎,真係要諗過先呀。


水墨畫呢,就啱晒我啦!d線條想粗d又得,幼d又得!就算我畫到走晒樣,都可以話:「人地就係想咁整架麻!」



整呢塊印章(7cm x 8cm),都搞咗幾日,係繼雙喜印(中式雙喜印仔)之後最大個既印章黎。不過,今次就冇蝦碌到,算成功啦! 夠唔夠威武呀? 隻蝙蝠係要咁先似中國畫既, 唔可以太detail架.


* Jeannie * 小朋友,我話你知吖,我已經小學畢業啦,睇怕到你返香港既時候,我都有資格同你補習啦。


沒有留言:

張貼留言