2009年6月1日 星期一

牛B囡囡

又一個牛B囡囡出咗世啦!
今日有人送咗八珍既薑醋上公司給各位同事享用,我剛吃了顆薄荷瑞士糖,也覺得d醋甜到入心。豬腳係好夠淋既,但唔知點解同我地一般人食開既薑醋既色水好唔同,蛋同薑都比較淺色,難度浸泡時間不足?看到同事咬開一只蛋,感覺就好似在吃台式鐵蛋一樣, 但顏色就好似冇乜色既茶葉蛋咁。
我諗,如果d薑醋只係用黎派予親友,意思意思唧,咁就冇乜問題。如果係諗住俾產婦進補呢,就真係唔可以偷懶買現成架啦。
你估係咪專登整甜d,喻意B女好湊d呢嗄?


我都係舊年先開始學人沾口食薑醋既唧, 我以前係唔食既.


由呢次事件, 我悟到一個道理 -- 就係每次人地派屋企人親手煲既薑醋俾你, 都係代表住佢家人既一份愛心係裏面, 俾d面, 多多少少都食d啦. 至於產婦咯喎, 如果體質許可既話, 都乖乖地食啦, 都係想你身體好唧!


沒有留言:

張貼留言