2009年6月6日 星期六

都會海逸Promenade

昨日放工約咗爸爸既親戚係紅磡食自助餐,原本叫咗Bibi自己去,爸爸又話要接佢去,變咗佢少咗個練習獨立去街既機會。


Bibi進入餐廳果陣,見到瑪莉諾中七學生係度搞謝師宴,見到人家著靚靚,開開心心咁,心裏很不是味兒,事關佢將會因要出席太陽計劃個camp,冇得參加自己學校搞果個謝師宴。


Promenade既自助餐真係幾正,食物豐富,而且添補頻密,乾淨企理。雖然我唔多食果d生野,但見有好多蠔、青口、蝦、蟶子、翡翠螺、長腳蟹等等海鮮,源源不絕咁供應,又有天婦羅、魚生、壽司、燒味、片皮鴨、上湯焗龍蝦伊麵、花膠海參鴨掌、粥檔、麵檔、咖哩、各款熱盆、大量沙律、芝士、凍肉等等。



d螺真係好大隻架,蟹都幾正既,不過咁麻煩,我冇食到.



姑姐都食咗成七隻,大伯睇怕都食咗兩打掛.



即做天使麵



聽講天婦羅同焗蠔都唔差



呢碟係Bibi既



我就食呢碟



Bibi話未食過鵝肝,要試下



我既片皮鴨,田雞腿,雞,菜,蒸魚



又熱又好味既翅湯


最精彩都係甜品,雖然我食得唔多,但睇見都開心啦。梳芙厘、pancake、杏汁燕窩、蛋白燉燕窩、Hagandaz雪糕等等,其他的的式式既小杯甜品都好得人歡喜,夠細杯,款式又多,真係正。兩款翅同燉湯都係一盅盅既,又夠熱,味道又好。



呢d咁靚既甜品,我冇拎過



呢三杯仔甜品,我每杯都食咗一粒黃豆咁多既份量,其餘既係Bibi食晒.



呢粒朱古力梗係好味啦,Bibi食咗兩



呢個梳芙厘夠清,唔太甜



杏汁夠熱又滋味,同杏仁霜開出黎果d冇得比



我至愛既HG雪糕,不過桑梅味有D酸


我食咗三盅翅(又熱又好味)、兩份杏汁燕窩(份量少但夠香又夠熱)、一份蛋白燉燕窩、燕窩帶子粥(帶子好新鮮)、一碗灼菜、幾塊片皮鴨(一只只拎出黎切,好新鮮)、兩件龍蝦(d殼好薄,好易食)、花膠海參鴨掌、蒸魚(係石斑黎,肉質唔差)、兩杯梳芙厘、一只田雞髀、魚生、一只蜆、忍唔住食咗只翡翠螺(幾好味)、一件鮑片、西蘭花棷菜花芥蘭娃娃菜、一件炸子雞、雪糕、試咗少少Bibi拎返黎既甜品,已經好飽。我地九點半走人,坐爸爸既的士返屋企。


臨訓果陣,Bibi話:「剛才見到人地係度謝師宴,個心唔知點咁。」「個心好翕哩。」「我由F.1開始期待住呢個謝師宴,點知買晒衫先話冇得去。又見到人地咁開心,係度搞。」「不是味兒哩。你今日食既野,一定好過晒你地個謝師宴架啦。」「我都知,其實唔係因為食物,係因為大家難得可以有個咁既機會,做一樣咁formal既野,真係好想去咯。唔通真係要中七先有得玩?」(其實到中七,已經唔係果班一齊過咗一年既同學啦!)「咁如果中七果陣,人地又收你,你仲參唔參加麥Sir同學會吖?咁到時咪又冇得去。」「如果人地仲收我,梗係去啦!但中七既謝師宴應該係會六月搞既,睇怕我應該會有得去既。」


大家都應該記得我地因為買佢呢件謝師宴衫 ,爭d係旺角盪失路既事件啦,我地上星期連打底衫同透明帶都買埋啦,真係可憐豬呀!


沒有留言:

張貼留言