2009年6月28日 星期日

繁忙的一天

Bibi昨晚成十二點先返,做唔成灰姑娘啦。我等佢,所以大家都好夜先訓。今早,當然一張開眼就日上三竿啦。


吃過有機牛油塗麵包,我就要進行特別任務啦。今日既任務係 -- 嚇Lolo


事緣爸爸以前曾經收服咗一隻馬騮精 -- Lolo,佢係呀婆屋企好曳,又唔乖乖地訓,又要食夜奶(仲係一晚幾枝果種),又鍾意半夜喊,搞到家無寧日。爸爸偶爾會湊佢黎住幾日,等佢乖d。呢個小朋友係我度住既時候,又真係好乖好守規矩既,唔會搞野,食粥又食得快,我地次次湊佢黎都煮定有機粥俾佢食,每日佢都依時依候訓覺,仲唔會半夜醒添,一覺訓到天光。連沖涼都唔會搞搞震(Lolo媽話佢驚花灑既, 但係我屋企都係沖花灑架咋),真係講出黎,佢成家人都唔信呀。


自從LoloDaddy返咗香港一家團聚之後,都仲係好曳,成日扭計,所以今日爸爸專登去美樂花園接Lolo一家幾口上車,當時好大雨(連個天都幫我地製造特效呀),我地係車度同佢訓話。點知呢個幾歲大人仔,居然話唔識爸爸呀!


最終,我地就要佢同爸爸媽媽同家姐講拜拜,然後就賴低佢係車度。當時我一路要拍低佢既行為變化,又要顧住佢既安全。佢居然立野掟我地呀,我仲俾佢用爪(係爪,佢有指甲)Wee一下,鬼咁痛。佢當然大喊啦,仲話:「我唔鍾意May姨叔叔!我唔鍾意May姨叔叔!」(係呀,佢一路都係叫爸爸做「May姨叔叔」既)。


之後,又係一輪誓劈願,話會乖,會聽話,我地就車返佢返屋企啦。睇黎今次都止得下咳一輪掛!


跟手,我就去大埔農墟啦。沿途鬼咁大雨,去到又冇乜雨咯喎。爸爸話要食有機蕃薯,可以連皮食,佢話係車度食唔駛搣皮,方便d咁話.呢度三只細既,成為$22.




佢話豆角方便煮,淥麵又得, 炒又得, 炒蛋又得, 咁好啦,又整札十皮.呢只矮瓜都係十蚊,最特別既,係我地買到加拿大種既秋葵($15一札,買兩札就$25),原來呢種可以生食,做沙律都得.綠色既就唔可以生食啦,會澀澀地.看檔既阿叔仲話秋葵同魚肉就最夾,用黎釀魚肉就一流.我一上車,即刻用紙巾抹一條黎試下,真係幾好食喎!唔澀,完全冇草青味, 亦唔覺滑潺潺,正呀!



又買咗包有機花生,又倒咗d俾爸爸係車度食.



一路落住雨,褲腳都濕晒,想話走架啦,又俾我見到有公平貿易既薑糖賣喎,都幾正,又整包.



見到有椰糖,咩黎既呢?唔係我地係東南亞食品店見果d椰糖喎,係由人爬上樹,係椰子花採返來既花蜜,再由呢d蜜糖製成既椰糖.比普通糖香好多,亦幾好味(我就咁拎黎食過),冇椰子味既.細細包都要六十蚊.



想話去埋新生農舍買鹽架,但約咗Mabel兩點幾下午茶,咁就要快d返去啦.


放低晒d野,又執埋d酒塞,去到市中心都兩點咯.係圖書館睇住書等Mabel電話,三點相會,去甘味食野.


佢叫咗免治雞肉釜飯



我就食照燒雞扒湯烏冬



食完去吉之島行下,又撞到網友Sally,如果唔係認得佢老公,我都唔會見到佢.當時我係度諗,好唔好同佢相認呢?最終都係有打個招呼既.


返屋企果陣,又係大雨到痴線,返到去都唔駛五點.Bibi話佢冇食到午餐,所以我即刻煮粥,六點幾就食得啦.一路睇人鬼情未了,一路食粥,睇完都未夠八點半.


沒有留言:

張貼留言