2009年6月16日 星期二

乜我都有印仔收?

今日有兩件開心事。
第一件,做做下野收信件,厚厚地既,原來係大少9送俾我既印仔。咁大洗呀你,一個印仔用咗5cm x 6cm咁大塊擦膠!
一睇就知你花咗好多心血去整啦,好多謝你呀!我都係第一次收到印仔咋,估唔到竟然係你送既。好搞笑,做咩你幫佢點兩只眼上去呀?我唔係已經教咗大家用牙籤點同色既印台咩?




喂!俾個原庄扒地look Pekkle我睇,即係咩意思吖?一粒豆咁細,想唔老花加十倍都唔得呀。我係唔會去做呢d傻事呢。



第二件事呢,就係同師奶分庄佢新買既Borders Clear Stamps啦,返到公司即刻試印,不過失敗咗,既撕唔起塊野,又吸到唔平均。我懷疑自己太粗手粗腳, 好似搣唔起片底膠咁, 好驚整爛, 最鍾意葉片形果條, 似乎我都可以自己整喎!



佢仲分咗少少紙俾我玩添,仲有一卷黃色膠紙。



食完魚蛋粉,又走去買紙頭,係咁意整咗三舊玩下。



又買埋呢d兩蚊雞蕾絲布布檯墊, 各位姊妹, 唔駛再去搵啦, 我冇揀到果d都係有少少水漬既.




沒有留言:

張貼留言