2009年6月25日 星期四

黃金碗筷

不如,又俾大家睇下我既成長記錄啦。


今次,我走去研究新課題:黃金粘土


呢款物料好粘紙,但又好似好快乾咁,比較難控制。一慢下手來,又好似會乾裂咁,製作出來的成品,瑕疵太多,亦比較粗糙。


前晚一把開包粘土,見佢粘實d包庄紙,就知大鑊。硬著頭皮,取用少少,試下,我都唔算手腳慢架啦,連搓幼條既時間都唔夠,未去到我想要既幼度,已經開始乾硬。


初步做出黎既野,唉~!真係見到都...


老實講,網友裏面,得兩個人見過佢地既衰樣既唧。(我知佢地唔會笑我既!)


昨晚,又再試下,唔努力過,點知得唔得呢?唔試驗下,又點知行唔行得通呢?呢一回,我試下混d其他粘土入去。


這就是我的學習雛型,黃金碗筷(後面銀色的是針)。熟悉黃金土的同好,請多多提點,指教一下,睇下有咩竅門,可以將呢種物料handle得更好。


沒有留言:

張貼留言