2009年5月30日 星期六

上海婆婆 - 唔會再幫襯咯

今日放工約咗兩父女係市中心既上海婆婆食晏,佢地去到就有位啦,我就幾分鐘後都到埋。呢間野煩呀,限時食飯既,雖然我地一定唔會坐多過一粒鐘,但感覺唔好,d員工好似好趕住同你執埋d碗筷咁,一見是但一個食晒野,即刻收咗你份碗筷,乜佢唔俾食包尾果個食食下話飽,d呀媽會執手尾既咩?


 


我地今日叫咗:


 


小籠包-皮薄煙靭


 


黃金炒飯-油油地,d蝦半透明色,即係十足十雪藏蝦,麻麻(呢碟爸爸唔食得添,事關要揀返d濕碎材料出黎好煩)不過, 大家睇下粒米既比例, 就知呢碟飯有幾大啦.


 


蒸迷你素菜包-爸爸專用 (呢幅放大咗架啦, 個籠邊有咁大吖)


 


婆婆粗炒-即係上海粗炒,有肉絲椰菜同薄到會飛既冬菰絲,略油(爸爸可以食d麵)


 


豆沙窩餅-麻麻


 


呢間野成日都好多人排隊,據我食第二次既經驗,真係見面不如聞名算啦。唔抵食兼食物質素麻麻。唯一係杯茶都夠熱既。


 


食完係商場行逛下,英皇係度擺檔,展出各歌手的登台服飾及歷史圖片獎座及紀念品等。



 


呢幅係2002年既Twins,睇下果陣佢地幾清純。不過,都係呀Sa keep 得好d.



呢個司儀,都幾甜架.不過,我呢個大鄉里都唔知台上唱緊歌既係乜水呀!



沒有留言:

張貼留言