2009年5月10日 星期日

印仔三十八 - 花師奶

既然都整咗花老爺同阿桔咯,咁今次就整埋花師奶啦。


其實我麻麻地鍾意花師奶架,一路雕,一路諗起佢地成日咁「踐」我,可不是味兒啊!


但既然雕得自己個「化身」,咁就不容有失啦!


如果你都玩過下雕印仔,都應該知道要做花師奶,最難雕既地方應該係佢對眼。我習慣做印仔都係由最難既開始入手,唔想埋門一腳先黎衰,果陣就喊都無謂。所以,我第一時間整咗對眼先,試印一忽睇下,冇事先繼續。基本上我係唔想d擦子膠白白犧牲既!



好啦,花師奶既額頭同面既線條一定要夠圓滑,又要仔仔細細咁勾好。



跟住到佢既河馬式既大嘴,唔,又搞掂。



唔知點解,我腦裏面成日都有果個配音員把聲,好似聽到佢係度叫「Good!」咁,所以第一時間就寫咗個Good字係度。當然啦,比著以前,我通常第一時間係雕字先既,但呢個係我既「化身」喎,字就變成次要,必要時衰咗咪剷走佢咯!好彩,雞乸咁大只字,當然冇乜難度啦。



清理外圍既現場先,都幾企理呀可!



至於裏面啦喎,未有計住喎,小學生麻,你地咪咁多要求啦!



拿!呢個就係新鮮出爐既花師奶啦!


 


祝大家母親節快樂!


沒有留言:

張貼留言