2009年5月8日 星期五

朱古力

老闆先排去完俄羅斯,買咗d朱古力返黎,由左至右分別係咖啡朱古力、70%黑朱古力同埋蛋白脆朱古力。三款都偏甜,但既然係手信,大家都開開心心咁照食,一人食d,唔覺既!



而我自己,間中都會買下朱古力黎食既。公平貿易既70%可可朱古力係一個好選擇,但略貴。比較食得過既,就係1848既產品,76%都ok架啦,85%就更好!呢款就比較滑溜。



當然啦,冬天時先有既松露朱古力就仲正,試過有人大熱天時係外國帶一盒返黎俾我,到我手變咗一袋朱古力漿lu!唯有雪返硬佢,再切開一舊舊,用錫紙包返,同Bibi兩份,一次食一舊啦。


Citysuper裏面既Royce專門店既朱古力都好好味,尤其喜歡限量版既士多啤梨朱古力,每一粒都係幸福既滋味呀!有一年我就係收過一盒咁既聖誕禮物,一家三口,每次係雪櫃拎出黎,一人一粒,可以食到幾日啦!好味既野,係要嗒真d先得既!少吃多滋味啊!


沒有留言:

張貼留言