2009年5月11日 星期一

不可不看的民調

等我做一做民意調查先!
到底大家係咪好驚見到d蠶蟲呢?
爸爸就好想將自己既養蠶心得公諸同好,佢自己當然覺得d蠶蟲同蠶蛾好得意啦。而我呢,就冇乜興趣啦。
唔幫佢post出黎咩?又有d好想養蠶蟲既同事話要睇,原來都幾多人有呢個童年回憶架,又有d人都想子女可以同佢地一齊分享呢d知識。尤其d女同事知道d日本人用蠶繭黎作為洗臉美顏之後,大家更有興趣去試養。
唔知有冇高中學生想研究蠶蟲,用黎交果份所謂校本評核作業呢?或者又有冇小學老師想以呢個主題做通識教材呢?
不如咁啦,下次我post一篇蠶蟲網誌既時候,就用「爸爸的童年回憶之破繭而出」做題目。咁樣,果d驚蟲蟲既朋友仔就千其咪開黎睇咯喎,免得又話嚇親吖麻。
又或者佢地想改變主意,練大d自己個膽既話,都可以去睇下既。反正,在現今呢個年代,想搵呢方面既知識都唔係咁易架。
我有理由相信,呢d圖片係非常珍貴既,唔係下下有人咁無聊,幫你影埋晒d咁既相架。
圖書館既昆蟲圖鑑都冇呢度咁清楚呀!

沒有留言:

張貼留言