2009年5月8日 星期五

印仔三十六 - Pekkle

據聞有位小朋友好鍾意Pekkle,仲立志話學雕印仔都係想整佢既印章喎。


咁認真?咁大件事,咁就要好好看待呢個圖案啦!


念在我以前都曾經愛過佢,我仲有枝用到依家但係已經神神地既Pekkle鉛芯筆架,眨下眼都差唔多廿年啦。




都搵咗好幾個造型,今次小試牛刀,淨做個頭先,示範一下其實整一個印仔都唔係咁難既唧,又順便係msn step by step咁俾埋Rosse睇下,係點樣整個印仔出黎既。我都話咗我係魔鬼黎架啦,快快踏入刻印仔既魔界啦喂。你未跌落水咩, 等我幫手伸你一腳先!


希望有關小朋友見到之後,會真係俾我激發到dd自信,俾心機去學雕印仔,快快手手咁達成佢既心願啦。



沒有留言:

張貼留言