2009年5月16日 星期六

會考後的自助餐

今日都幾開心,專登放半日假,十二點去銅鑼灣柏寧酒店Cafe One食自助餐.


母親節Bibi仲考緊會考,今次算係食餐好既!



湯就例牌有兩款,中式既係粟米雞蓉羮,西式係蕃茄忌廉湯,我地四個人,二對二,兩款湯都有人捧場



沙律既材料認真多,當然唔能夠樣樣食啦,算係非常好



冷盆既海鮮有小龍蝦,青口,蝦,魚生同壽司,我咁懶,梗冇食果d要落手落腳架啦



煙三文魚,煎魚柳,燒豬肉,泰式咖哩魚柳..



炒蟶子no good,菜好正,焗三文魚腩麻麻,燒味有好多款,我只係夾咗燒鴨唧,點心亦都有好幾款,但我淨夾咗蝦餃,其實仲有好多冷盆同熱盆既,但我冇要到.



車仔麵就梗有啦,都冇乜位食啦,粥我就食咗兩次,因為好夠熱,我鍾意食熱野,碟花生係Bibi拎黎自己食既



甜品比較大件,我都冇乜拎到,驚晒野呀.所以只係拎咗呢少少,士多啤梨慕司,朱古力蛋糕,朱古力慕司同埋點可以唔食既雪糕呢



Bibi仲係小朋友,梗係要玩朱古力噴泉先安樂架啦.



至於另一位參賽者咯喎,佢就一早就回本啦!



有自助軟雪糕食添架,Bibi話d士多啤梨醬好好味,所以西瓜都搞成咁,你有冇食過士多啤梨醬同花奶加係西瓜同菠蘿度食吖?我腸胃弱,真係唔敢咁試呀.



食完之後,我仲要同Bibi去買謝師宴要著既衫.先係銅鑼灣行咗一陣,冇咩啱,跟住去旺角搵.我呢個路盲,鬼識路咩?明明去到旺角站,個出口話係旺角中心既,但一出到去,嗄?新之城?事但啦,照入去巡下,都睇啱咗一件既,但又想睇下有冇另一年好d既,走咗上樓上幾層行下.


最後都係想去返頭先果間買,落返去,咦?唔見既?搵唔到喎,又盪失路?


Bibi:不如落去最地下果層再上返黎啦!


咦,又好喎,因為間野就係扶手梯一上到第三層就見架啦.好!就落去地下果層啦.


落到去,咁邪既!乜變咗旺角中心既?咁點呀?乜我地唔係行緊新之城既咩?咁點算呀?


Bibi:我地去返地鐵站,再黎過!


就係咁,兩傻就係盲中中咁由地鐵再上返地面,入返新之城,終於都搵返間鋪,買咗果件hom衫啦!


我都話咗我係路盲黎架啦,但我俾人問路既頻率就係相當高既,真係唔知d遊客搞邊科架.


沒有留言:

張貼留言