2009年5月23日 星期六

爸爸的寵物 II (PG家長指引 - 蟲蟲黎架!)

爸爸好鍾意買有機菜架,點解?
為咗一家人既健康咯!
你信呀?
傻啦!
佢想睇下有冇贈品就真!
咩贈品呢?
咪係蟲蟲特工隊咯!
出去買d蟲返黎玩,十成九會俾我哦,如果係唔覺意係d瓜瓜、菜菜、粟米或者豆角度搵到呢...佢就發啦。
今次,又俾佢係d有機豆角度搵到好野啦。
爸爸:我買咗有機豆角,今晚食豆角炒蛋(邊有咁好死同我地轉餐單吖)。得一條豆角有蟲咋!(嚇得我吖,聽錯話係條條豆角都有蟲添。)
媽媽心血少呀,咪成日嚇我至得架。
今次呢條蟲算靚啦,晶瑩剔透,仲好似開始吐絲結蛹添。
唔知第日會變咩既呢?

沒有留言:

張貼留言