2009年5月25日 星期一

又會咁橋既?

一早就同大肚婆講好咗,有咩風吹草動,老公趕唔切返黎,就call Bibi(事關佢考完筆試,好多時會係屋企),但最緊要咪揀23/5生喎。因為果日早上Bibi要聯校oral practice,下午又要去港台in「太陽計畫2009」麥Sir同學會,又因為爸爸生日,我地夜晚又會出街食飯,原則上冇人係屋企。


B老豆仲好老定咁話:「得吖,呢輪我都係係屯門、元朗返工唧。星期六黎唧,我下晝係度。」


咁好啦,記住咯喎,千奇咪果日出世呀!


明明講好咗架,呢隻百厭牛B居然真係較啱鐘數,擇定吉日搶閘喎!


佢都算醒架啦,係正清晨出世,老豆仲未返工就要趕住同佢地入院啦。


我都係下晝收email先知咋!


真係好啦,母子平安。


爸爸話,同佢同年同月同日兼同時出世既B喎,咁有緣,點可以唔理佢呀?


B,你要乖乖地,好湊d呀。雖然我知你老豆都掂掂地既,但係如果你唔乖,你呀媽就會挪手唔成世架啦。



我手字係咪充滿童真呢? 呢d叫麥嘜體,靚過麥兜果d架!


沒有留言:

張貼留言