2009年5月27日 星期三

爸爸的童年回憶之蠶寶寶出世了-Day 2 to Day 7

PG家長指引


驚蟲蟲既小朋友,咪睇落去咯喎!


阿一可算是係爸爸既嚴密監控下長大既,自細嬌生慣養,食既係我地自己接枝,新鮮長出來既既嫩葉。爸爸又驚佢揀飲擇食唔夠營養,走去遠d既地方搵綠d既桑葉俾佢轉下口味。


可能成批卵都係虧既,所以先只得一條阿一養到,其餘既蛋都仲係冇厘聲氣。


10日大





期間,因為應承咗同事有蠶蠶就俾佢地養,為免令大家失望,爸爸又走去雀仔街再買d返黎,俾佢地頂下癮先。點知d同事全軍覆沒,我地就仲養到。呢個馬後砲爸爸呢又係度做保長啦:「俾d大條既蠶蠶佢地養都搞成咁啦,俾蟻蠶佢地,仲駛旨意養得生既?哼!全部都係我辛辛苦苦養出黎既,唔俾啦!」(想俾都冇啦,一只蛋都孵唔出。)


11日大,佢已經開始變樣





我地用咗新技術,就係加咗個放大鏡係相機前面,你地睇下幾清楚!





連尾仔d毛毛都見到呀!



終於,爸爸又走去問孵開蠶蠶既專家。據講,蛋生咗出黎之後,要用四十五度高溫既水燙一下,晾返乾佢,先會孵到既。


嗄?唔係啦掛?係咪真架?咁人地講得,梗有佢既道理既,咁爸爸就將新果d蠶蠶生出黎既蛋蛋,分一批出黎做實驗,對照一下啦。





過咗兩日,形勢好似唔錯喎,d蛋比起阿一果d細佬妹蛋蛋係深色好多既。唔通真係咁先孵到?(最後,過咗兩星期,實驗係失敗咗既!呀叔話:天氣太熱啦,已經孵唔到架啦!等爸爸仲慌死佢地凍親,我地開冷氣,佢仲用燈暖住d蛋.)


期間,阿一不斷長大,亦蛻咗幾次皮。都應該變五齡蟲架啦,點解仲未變既?有日,爸爸覺得佢唔多食野,又唔見佢學人吐絲喎,但係佢又照做呢套指定動作喎,唔通?佢係唔識吐絲既?點算呢?


爸爸又有屎橋,就係俾阿一爸爸媽媽用過既蠶繭佢住下,睇下佢滿唔滿意。點解係爸爸媽媽既?因為要兩個蠶繭套埋先可以併到一個完整既家居吖麻。





於是,阿一就係咁入住咗呢間祖屋啦。阿一,同大家say Hi啦!


新技術影到咁近鏡, 真係會嚇死d姐姐呀你!





我真係鄧阿一煩呀!爸爸日日都打開個蠶繭,睇下阿一有冇變身。





真係奇,阿一真係日日都唔同樣,佢仲係個繭入面再蛻多次皮添!





原來佢仲退緊最後一次皮





塊舊皮退到尾,大家睇到嗎?連個頭都唔同晒呀!(呢個係肚果面)





背面


跟住阿一就蛹化咗啦,真係神奇呀!有冇見過蠶蠶唔吐絲都變到蛹架?我地就親眼見過啦。


如果大家未睇過爸爸其餘既搞鬼野, 可以重溫爸爸的童年回憶 - 要PG家長指引先好睇及其他爸爸多野搞既網誌.


P.S. 如果有常識科老師需要呢d圖片既話,歡迎留言問爸爸借相,佢會好樂意同小朋友分享佢既童年樂趣既!

沒有留言:

張貼留言