2009年5月11日 星期一

印仔三十九 - Pekkle II

依家先知,Pekkle原來係好難雕架。


點解?原來佢d線雖然簡單,但移咗少少位,就會失真架啦,而且佢主要係由斷線組成,無形中要花既功夫就同刻個幼細既文字章咁上下,足足搞咗我成個下晝,仲辛苦過刻只牛牛。




不過,佢個樣又真係幾傻既,整佢咁辛苦,都係要竭一竭啦,刻d第樣好過。




我試下幫佢油顏色先!屋企冇咩野可以用,有枝寫白板既紅色marker係度,想話同佢著返件紅衫仔啦,但油出黎又太淡,都唔sharp既。咁轉著藍色衫啦,咦,d筆乾既!原子筆都殺啦,頂住先。簡簡單單油埋對腳同個鴨嘴,靚晒定啦!




喂!細路!話緊你呀!唔認得自己個名呀?都買晒材料啦,仲未開工既?又話想整印仔既?呢個印滿唔滿意先?




想唔想要呀?想要就係咁意整件野出黎俾我睇下,叫做應酬下我至得架,的起心肝,快d郁手啦,我俾足鼓勵同動力你架啦!




除咗你父母同老公之外,冇人好似我咁對你架啦,老老實實呀下,我邊得黎咁多時間整野俾咁多小朋友吖,當係預支既生日禮物,聖誕禮物,新年禮物,兒童節禮物......架啦!


沒有留言:

張貼留言