2009年5月15日 星期五

印仔四十二 - Monchichi

身邊都有好幾位朋友係「矇珠珠」迷,徇眾要求,就整返個Monchichi啦。

漫畫版既Monchichi好似比較生硬,d毛毛畫得唔夠仔細。我成日都覺得Monchichi都係實物毛公仔版比較可愛,事關我讀中一果陣,就有個Monchichi公仔卦係書包架啦!當年黎講, 好潮架啦!

睇咗一輪漫畫版既Monchichi,橫睇掂睇,都好似爭減d野咁。畫一個細細地既黎睇下先!勉勉強強啦,我都係鍾意細dd既。

放低咗,又唔忿氣。點解一定要跟佢先?

又睇一輪毛公仔版,真係靚d喎!不如自己畫返只啦,咁又係,就算唔得都叫做試過吖麻。好!我畫!

反正毛公仔咯喎,撥一撥佢d毛就唔同樣架啦,其實冇乜譜既。咁即係話:「只要唔好太過份,基本上我點畫都冇人可以話我唔啱架喎!」

咁就得啦!一於同佢set個靚頭先。



係呀,我呢隻Monchichi既眼睫毛寧舍長架,唔得咩?係呀,我呢隻個嘴係細d架,人地斯文吖麻。




睇睇下,你地話爭d咩呢嗄?


係呀,我專登架。就係未有雀斑吖麻!


為咗更完美,我決定雀斑係最後先加上去既,而且d雀斑可以因應主人既心情而走走位,咁就自然得多啦。




我就幾滿意啦,唔知真正既Monchichi迷又點睇呢可?有冇覺得我呢隻比原庄漫畫版可愛呢?




係呀!幸運兒就係你啦!生日快樂呀!係咪好開心呢?記住呀下, 整一個呢d印仔好辛苦架, 就當你已經預支咗聖誕禮物, 新年禮物, 兒童節禮物....架啦!




嗄!咩話?你又鍾意Monchichi呀?唔好搞我啦!睇怕我暫時都唔想再整啦。

沒有留言:

張貼留言