2009年5月27日 星期三

我的第一個名牌袋

我一向都對名牌袋冇乜認知既,對大家耳熟能詳既品牌都係烏下烏下既。如果唔係人地話我整果個俾呀Kate 既Logo印仔係"Kate Spade",我都唔知原來Kate Spade係一個手袋品牌黎架。正一大鄉里呀!



我老闆都知我唔係手袋黨,唔好化粧品,又唔好金銀首飾。可能佢都係睇中我夠樸實,先會三顧茅廬搵我做佢個老秘。佢梗係以為:「今次冇死啦!呢個老秘又唔興煲粥,一定好做得野唧!咦,仲成日都有野食帶返黎喎,正呀!」點知我跟佢之後幾年,賓賓都走埋,冇乜整野食益街坊咯。(整就冇所謂,最怕善後洗碗呀!)



今次,真係可以叫做抱磚引玉啦,竟然收到一個真正「名牌袋」喎!真係靚呀,好想學,好想整。如果我識咗,我果班姨媽姑姐實更加愛我呀!


沒有留言:

張貼留言