2009年5月19日 星期二

印仔四十五 - 魚 II & III

前幾日雕了這兩條魚,打算送給兩兄弟。我一向有好野都有掛住佢地架,唔知佢地大個佬之後,會唔會咁有我心呢?


大哥Andrew,我雕了一條鯊魚俾佢。呢個印看似簡單,但係要做到如許幼線,其實一d都唔容易。雖然唔係人人都懂得欣賞呢位大哥,但係,我知佢係得架,只係時機未到唧。我一路都係度等緊佢長大,成為一個有擔當有責任感既男子漢。



我想話你知: 男孩子細心d會多d女仔鍾意架, 所以就雕條要細心先整到既魚俾你.



細佬Maurice,我為佢雕了一條劍魚。我希望你力爭上游,俾心機學習呀!我都知依家讀書辛苦, 我以前都試過困係呢個深淵, 希望你有力量衝破難關啦!



睇落係咪好型仔呀?我嘗試了用鏤刻既方式去雕佢個名,原來以我目前既功力計,係唔難架喎!



呢兩個印仔,都有手指咁長架!



沒有留言:

張貼留言