2009年5月22日 星期五

Rosse的心意

超開心呀!
今日馬省蓆哥哥拎咗件郵包黎,講句:「你應得既。」(佢成日都係咁講野既)放係我檯,跟住走開。
我認得個名呀,係網友Rosse寄黎架!
佢係少數我會用msn同佢傾計既網友,你地估下佢送咩俾我?
燈、燈、燈、dun!
係啡色既大印台呀!
Fluid Chalk Inkpad?
即係咩呢嗄?
寫住Chestnut Roan架喎,唔通係栗子啡?
好心急呀,好想試下呀!
但係佢話俾我用黎吸「花師奶」架喎!咁咪要返屋企先玩得?




哎吔!人地都冇話要用花師奶做嘜頭!
我....我....我....
邊有佢咁吖!!!!
我嚴正聲明:
我起碼有幾樣野唔似佢,包括 - 我冇孖膶腸、Luen頭髮; 爸爸真係冇花老爺咁矮喎、我個Bibi正過阿柑多多聲啦!


沒有留言:

張貼留言