2009年5月30日 星期六

印仔四十九 - 我的睡眠小熊 II

大家仲記唔記得我果只睡眠小熊呀?佢係我第六個印仔黎(印仔六 - 我的睡眠小熊),亦都係一個未學行先學走既功課。



可能因為我升班升得快,所以係學習上既體驗都比較「新鮮」,期間遇到既困難同解困既辦法,都記得好清楚。


都玩咗成三個月啦,冇進步就假既,大家都有眼見。我亦都可以好老實咁講,我真係有努力過架!除咗大家眼見既幾十個印仔之外,仲有從未曝光既幾十個添!


鑑於呢個網誌都有好多年輕人同青少年瀏覽,所以我都希望藉此樹立一個好榜樣,以身作則,俾大家體認下我既學習態度,我既成長記錄亦陸陸續續送到大家手上。(我依家梗係得戚啦,因為學有小成啦麻,如果我當年讀書有咁好毅力就好啦!呢d叫「一時唔偷雞做保長」。)


今次,我再重新演譯呢個印仔。既然我已經升上小學啦,梗係要提高難度啦!


印仔既大細縮一半,亦都採用全線條去雕刻。最難得既係.....



我居然記得幫佢加返d「鼻寒」聲呀!


見到其他網友會幫蓋好既圖案上色,咁我呢d小學生就唔好咁快學人上色住啦,但我既印台又只得幾個,黎黎去去都係得果幾隻色,想搞少少新意都比較困難。(可能d初學者都會遇到我呢d相同既問題架)


但轉個頭,又俾我諗到少少好玩野。就係幫熊仔著衫啦!



先將睡衣加上花紋,然後到睡帽。



咦,睡拖都加埋好喎。咕臣就咪啦,太多就畫蛇添足架啦。



依家係咪都幾靚呢?其實,呢個印仔都整好咗成個月架啦,無啦啦又唔知做乜送俾人喎。



送俾邊個架?



係你啦!仲有邊個吖?(都係果句啦: 已經係你既中秋節, 聖誕節, 新年, 農曆年, 情人節, 生日, 兒童節,  端午節, ......禮物黎架啦!)



其實佢都只係我兩只手指咁上下大既唧.


P.S. 如果覺得個名刻得太差, 你就剷走佢啦!


沒有留言:

張貼留言